Вашата количка

Количката Ви е празна.

zooplus използва cookies, за да може да Ви предложи отлично обслужване. Ако искате да използвате нашата страница, моля потвърдете тук cookie-използване.

Политика за връщане и замяна на стоки

Кога и как можете да върнете един продукт

Ако размислите

Ние поставяме на първо място удоволетворението на нашите клиенти. Ако по някаква причина не сте доволни от закупените от нас стоки, имате правото да върнете стоката в рамките на 14 дни след получаването на поръчката, като цялата сума ще Ви бъде възстановена. Освен възстановяването на цялата сума от фактурата, включително транспортните такси, ние също така ще поемем и разноските по връщането и*.  Моля, следвайте указанията описани по-долу относно начините на връщане на стока.

Дефектни стоки

Ако сте получили дефектна стока, моля да свържете се с Отдел клиенти, за да задействаме процедурата по замяна на стока  или възстановяване на сума.

Стоки, които не могат да бъдат върнати

За съжаление, съществуват стоки, които са изключения и не могат да бъдат върнати, като например персонализираните или бързоразваляващи се продукти. Моля, последвайте тази секция за повече допълнителна информация.

За да видите цялото съдържание на Общите условия за ползване, моля последвайте тази страница.

Връщане на стока

Стъпка 1: Моля, свържете се с Отдел клиенти в рамките на 14 дни от датата на получаване на поръчката.

Можете да се свържете с нас по следните начини:

Телефон: 02 / 448 63 66

Уебсайт: Използвайте нашия формуляр за контакт

E-mail адрес: service@zooplus.bg

Можете да използвате и формуляра за връщане, но използването му не е задължително.

След като се свържете с Отдел клиенти, ще трябва да предоставите номера на продукта, който искате да върнете. След това, ще получите уникален ID номер за връщане,  който ще ни помогне да разпознаем върнатия продукт, когато го получим.

Ако искате да върнете стоката безплатно, екипът ни от Отдел клиенти ще организира вземането на стоката. Моля да предоставите информация относно датата, на която желаете да вземем продуктите (Понеделник – Петък), с най-малко 3 работни дни известие, както и телефонен номер за контакт. Имайте впредвид, че не можем да организираме вземането на стоката в определен час на деня.  

Стъпка  2: Попълнете формуляра за връщане, който сте получили заедно със стоката (ще го откриете прикрепен към Вашата фактура), като включите уникалния ID номер за връщане. Моля не добавяйте коментари във формуляра, понеже няма как да ги вземем под вниманеие, докато обработваме процедурата по връщане.  Поставете формуляра, заедно с продуктите в колета.

Ако е в възможно, върнете продуктите в оригиналната им опаковка. Ако не можете да използвате оригиналната опаковка, моля използвайте алтернативна и подходяща опаковка за продуктите.

Стъпка  3:

Начин  1: Колетът, включващ уникалния ID номер за връщане, ще бъде взет от куриер в избрания от Вас ден

Начин  2: Изпратете колета с платени пощенски разходи на нашия адрес за върнати стоки:

zooplus AG

Vertriebszentrum

Marktal 3

D-99880 Hörselgau

Germany

Ако изберете този начин на връщане, ще трябва да заплатите сумата по транспортните такси. Тази сума ще бъде възстановена след получаването на продуктите, при условие, че сте ни информирали в рамките на 14 дни, че желаете да върнете стока.

*Ще възстановим сумата по транспортните разходи в съответствие със стандартните такси на нашите куриерни партньори. Разходите, свързани с експресните доставки и извънгабаритните колети няма да бъдат възстановени. Ако колетите са трудно преносими, можем да организираме вземането им. Моля, свържете се с Отдел клиенти за повече информация.