Вашата количка

Количката Ви е празна.

Приложението zooplus

Към апликацията
Безплатна стандартна доставка над 89 лв.**

Често задавани въпроси

 

ЧЗВ - Често задавани въпроси

  1. Мога ли да променя или анулирам поръчката си?  
  2. Как мога да проверя къде се намира пакета ми? 
  3. Какво да направя, ако в пакета липсва фактура? 
  4. Искам да върна един или повече продукти.
       Как ще получа номера, под който е заведена върната от мен пратка?  

  5. Как да съобщя за недоставен или сгрешен продукт? 
  6. Кой поема транспортните разходи за върната от мен пратка? 
  7. В какъв срок след връщането на пратката ще получа кредитно известие или обратен превод на сумата?  
  8. Защо получавам фактура и за заменен продукт? 
  9. Къде да намеря информация за моите поръчки, фактури и лични данни? 
10. Къде да намеря повече информация за даден продукт? 

 


1. Мога ли да променя или анулирам поръчката си?
За съжаление това е невъзможно. Тъй като се стараем да обработим и изпратим всяка поръчка във възможно най-кратък срок, системата ни не позволява последвали промени в поръчката .
 

2. Как мога да проверя къде се намира пакета ми?
Ние потвърждаваме с имейл изпращането на пратката, като прилагаме и номера на товарителницата на Вашия пакет. С този номер можете да проследите чрез страницата по-долу къде се намира Вашата пратка в момента:

DHL     Моля имайте предвид, че не съществува опция за проследяване на извънгабаритни пратки или на такива, доставящи се от спедиторска фирма.
 

3. Какво да направя, ако в пакета липсва фактура?
Ако във Вашия пакет липсва фактура, вероятно сте получили същата чрез имейл. Моля проверете входящата си поща.
Алтернативно можете да изтеглите Вашата фактурата и чрез моят zooplus. Тук, в подточката "Управление на поръчките" -> "Преглед" се съхраняват в PDF формат фактурите към всички Ваши поръчки.
Ние с удоволствие ще Ви изпратим фактурата и по пощенски път, моля свържете се с нас целта.
 

4. Искам да върна един или повече продукти.
Как ще получа номера, под който е заведена върната от мен пратка??

Моля, контактирайте ни. Посочете точното обозначение на продукта и номера на Вашата фактура. Ние ще Ви изпратим чрез имейл номера на завеждане на върната пратка, състоящ се от 7 букви. Въведете този номер в предвиденото за целта поле във формуляра за връщане на пратка, поставете формуляра в пакета с продукта и ни изпратете същия. Формулярът за връщане на пратка се изпраща заедно с фактурата.
 

5. Как да съобщя за недоставен или сгрешен продукт?
Моля контактирайте ни в случай на сгрешен, дефектен или липсващ продукт. Посочете номера на фактурата, точното обозначение на продукта и допуснатата грешка. След проверка на Вашата рекламация ние незабавно ще Ви предложим решение.
 

6. Кой поема транспортните разходи за върната от мен пратка?
Ако Ви е бил доставен погрешен или дефектен продукт, връщането на пратката е безплатно за Вас. В този случай ние Ви изпращаме чрез имейл предплатена товарителница, така че да не се налага Вие да кредитирате транспорта.
Вие поемате транспортните разходи за върната пратка единствено в случаите, когато доставената стока съответства на поръчката и покупната цена на върнатите продукти е на стойност под 79,00 лева.
 

7. В какъв срок след връщането на пратката ще получа кредитно известие или обратен превод на сумата?
По правило Вие получавате кредитно известие за върнатите от Вас продукти в рамките на два до четири дни работни дни след пристигането им при нас. Ако желаете възстановяване на сумата чрез превод по Вашата банкова сметка или кредитна карта, то сумата ще Ви бъде преведена в рамките на 6-8 работни дни след пристигането на върнатата пратка при нас.
 

8. Защо получавам фактура и за заменен продукт, въпреки че същият вече е платен?
По счетоводни причини винаги се издава фактура и за заменен продукт. Стойността на тази фактура се компенсира чрез кредитно известие за върнатите от Вас продукти. Ако вече сте заплатили първоначалната си поръчка посредством удържане на сумата от банкова сметка или с кредитна карта, то фактурираната сума не се заплаща от Вас повторно. Ако след замяната Ви се доставят продукти с по-висока стойност от първоначално поръчаните, Ви молим да заплатите разликата посредством банков превод. При генериране на кредит от надплатени от Вас суми, същият може да се използва при бъдещи поръчки или, при желание от Ваша страна, да Ви бъде възстановен по банков път.
 

9. Къде да намеря информация за моите поръчки, фактури и лични данни?
В моят zooplus ще намерите много информация и предимства, от които можете да се възползвате. Тук можете:

  • да управлявате личните си данни, напр. адрес на доставка, парола и други
  • да визуализирате Вашите любими продукти и предишни поръчки
  • да управлявате настройките на Вашия абонамент за бюлетина на zooplus
  • да проследите актуалната си поръчка
  • да получите информация за Вашите бонус точки и при достатъчен брой точки да поръчате желаната от Вас премия.

10. Къде да намеря повече информация за даден продукт?
Ние се стараем да предоставим цялата налична информация за даден продукт в продуктовото описание. Ако все пак се нуждаете от допълнителна информация, пишете ни чрез формуляра за контакти, като в полето „Относно“ въведете "Запитване за продукт".
 

Обратно към страницата за контакти