Вашата количка

Количката Ви е празна.

zooplus използва Cookies, за да осигури правилното функциониране на уебсайта, да персонализира съдържанието и рекламите, и да анализира трафика на данни. Също така информираме нашите партньори за реклама и анализ относно използването на нашия уебсайт. Разглеждайки уебсайта, Вие се съгласявате с използването на cookies. Приемам Cookies

Приложението zooplus

Изтегляне Изтегляне
Безплатна стандартна доставка над 79 лв.**

Помощ

Избрани теми

 

  • Помощ при пазаруване – Как може да се поръчва?

 

 

  • Цена на доставката

 

 

  • Сигурност на данните

 

 

  • Възможности за плащане - банкови данни

 

 

  • Контакт и служба клиенти

 



Техническа помощ


Количката е изтрита (Cookies - бисквитки)

Когато отида към касата получавам съобщение за грешка. Какво мога да направя?
Количката допуска винаги само един продукт или е празна. Какво правя по грешен начин?
Какво представляват Cookies?
Защо се нуждая от Cookies в zooplus?

Firewalls и сертификати за сигурност

Когато изпратих поръчката си, се появи съобщението за грешка: Вашата количка беше изтрита. Какво правя грешно?

Браузърът ми показва, че сертификата за сигурност е изтекъл. Защо?

Брaузър

Общо

Cache (временни интернет данни)

Cache-настройки

JavaScript

Защо се нуждая от JavaScript?

Вашата поръчка


Поръчка

Имате ли минимална/максимална стойност на поръчката?
Може ли да обединим повече поръчки в една?
Мога ли да променя поръчката си, след като съм я изпратил?
Мога ли да анулирам поръчката си?
Ще получа ли потвърждение на поръчката?
Ще ме информирате ли, като изпратите поръчката ми (потвърждение за изпращане)?
Мога ли да видя поръчката си онлайн (сметка с поръчки)?
Как мога да поръчам?

Моята доставка

Мога ли да видя развитието на моята поръчка?
От колко пакета се състои моята доставка?
Как мога да разбера статуса на доставката на моята поръчка?
Получих непълна доставка. Какво трябва да направя?

Получих дефектен артикул. Какво трябва да направя?
Направих поръчка преди повече от 3 работни дни и още не съм я получила. Какво трябва да направя?
Получих грешен артикул. Какво трябва да направя?
Нямаше сметка в пакета ми. Какво се е случило?
Получих грешна сметка. Какво трябва да направя?

 

Доставка – общо

Добавяте ли цена за доставката?
След колко дни ще получа доставката?С коя пакетна служба/ с кой доставчик доставяте поръчките?Какво мога да направя, ако не съм си вкъщи, когато трябва да получа доставката?
Може ли поръчката да се достави на адрес различен от адреса на плащане?
Може ли да получа поръчката си на желана от мен дата?
Какво значи обявата ?
Доставяте ли в събота?

 

Плащане и сигурност

Какви начини на заплащане предлагате?
За немски клиенти: Какви са банковите Ви данни?
За клиенти от чужбина: Какви са банковите Ви данни?
Плащам с кредитна карта. Кога ще бъдат осчетоводени?
Получих напомняне за плащане / предупреждение и вече платих. Какво мога да направя?
Получих напомняне за плащане / предупреждение, а вече Ви пратих някои или всички продукти обратно. Какво мога да направя?

Връщане и смяна

Как е адреса Ви за обратно връщане?
Има ли срок за обратно връщане?
Трябват ли пощенски марки за обратна пратка?
Кога и как плащате пощенските разходи при обратна пратка?
Поръчаният от мен артикул не е подходящ. Мога ли да го върна?
Защо получавам сметка при доставка за смяна на продукти, въпреки че вече съм платил?

Ваучери и намаления

Какви намаления и отстъпки предлагате?
Как да осребря ваучера си?
Мога ли да използвам няколко ваучера или намаления?
Мога ли да получа стойността на ваучера в брой?

Мога ли да купя от Вас ваучер за подарък?
Как се изпраща ваучера за подарък? Мога ли да подаря ваучера лично?
Как може получателя да употреби подарения ваучер?

Общи въпроси

Лични данни и моят zooplus

Как мога да променя личните си данни?
Как мога да променя данните си за достъп (имейл-адрес и парола)?
Забравих си паролата. Какво мога да направя?
Къде мога да намеря клиентския си номер и номера на поръчката?
Моите лични данни защитени ли са?
Какво е "моят zooplus" ?

Програми с предимства

Как функционира Вашата бонус програма?
Какво мога да направя с zooplus точките?
Можете ли да ми изплатите бонус точките?
Имам повече клиентски профили. Мога ли да обединя бонус точките си?
Как функционира рекламирането между приятели?

 

Когато отида към касата получавам съобщение за грешка. Какво мога да направя?

Уверете се, че браузърът Ви допуска така наречените „бисквитки“. Ако не ги допуска, тогава системата не може да запомни продуктите в количката. От полето за „Помощ“ на браузъра можете да видите моментните си настройки и да ги промените.

Количката допуска винаги само един продукт или е празна. Какво правя по грешнен начин?

Уверете се, че браузърът Ви допуска така наречените „бисквитки“. Ако не ги допуска, тогава системата не може да запомни продуктите в количката. От полето за „Помощ“ на браузъра можете да видите моментните си настройки и да ги промените.

Какво представляват бисквитките (сookies)?

Бисквитките (cоокiеs) представляват текст, който се записва в текстов файл на твърдия диск след като посетите някой сайт. Този текстов файл се използва от браузъра. Много от процесите в E-Commerceса нереализируеми без тази техника. Примерно поставянето на продукти в количката е невъзможно без „бисквитки“.

Защо се нуждая от бисквитки Cookies в zooplus?

По време на пазаруването Ви от магазина наzooplusсе изпраща постоянна бисквитка на твърдия Ви диск. Постоянната бисквитка се запазва като файл на копютъра Ви и остава там след като затворите браузъра. Бисквитката може да се чете и при следващо посещение на сайта. Без тази постоянна бисквитка не можете да слагате продукти в кошницата, което прави пазаруванете от zooplus невъзможно. Обърнете внимание, че бискивитката ще бъде използване само за количката. Гарантираме Ви, че не събираме информация за поведението Ви при пазаруване.

Когато изпратих поръчката си, се появи съобщението за грешка: Вашата количка беше изтрита. Какво правя грешно?

Ако използвате Firewall, се уверете, че порт 443 е отворен заSSL-връзки. Zooplus не може да Ви даде точна информация, как да настоите този порт, защото има прекалено много различни Firewalls.Молим Ви да проверите документацията на Вашия Firewall. Ако ползвате фирмен компютър, се обърнете към системния администратор за точна информация.

Освен това се уверете, че компютърът Ви има инсталиранапоследата версия на Firewall

 

Броузърът ми показва, че сертификата за сигурност е изтекъл. Защо?

Защото сертификатът за сигурност има срок на валидност, може да се случи , така ча неверните настройки на датата на компютъра да доведат до това, някои SSL- страници да не могат да бъдат показани. Уверете се, че датата и часа са коректно настроени.

Cache-настройки

Нашият сайт и особено магазина се актуализират редовно, затова препоръчваме да настойте кеша на браузъра, така че да имате достъп до актуалните предложения и промоции. От полето за помощ на браузъра можете да разберете как да промените настройките си и да получите повече информация.

Защо се нуждая от JavaScript?

Можете да разглеждате предложенията на zooplus и без Java и JavaScript.
Препоръчително е обаче да активирате JavaScript, за да се възползвате от всички удобства на нашия сайт. От полето за помощ на браузъра можете да разберете как да промените настройките си.

Поръчки и общи условия за доставка


Имате ли минимална/максимална стойност на поръчката?

На територията на Република България минималната стойност на поръчката е 59 лева (без транспортните такси). Максимална стойност на поръчките не съществува, но количествата на продуктите са достъпни само за лична и всекидневна употреба.

Предлагаме безплатна доставка за поръчки на стойност над 79 лева. За поръчките на стойност под 79 лева, цената за доставка е 4.90 лева. Максималното тегло на един пакет е 31кг. Поръчки над 31кг. Ще бъдат разпределени на 2 или повече пакета (в зависимост от теглото). Допълнителна такса от 3,90 лв. (или 19,90 лв. за поръчки до Гърция) ще бъде приложена за всеки от допълнителните пакети. За повече информация отностно транспортните такси, моля посетете нашата страница Цени на доставка .

Може ли да обединим повече поръчки в една?

Молим Ви да проявите разбиране, че това не е възможно след като вече сте изпратили поръчката.

Мога ли да променя поръчката си, след като съм я изпратил?

Това е възможно в много редки случаи. Стремим се да обработваме и да изпълняваме поръчките Ви възможно най-бързо. Ако сте получили потвърждение на поръчката от нас, промяна на поръчката повече не е възможна. Ако не сте получили потвърждение, можете да се свържете с нас чрез формуляра за контакт.

Мога ли да сторнирам поръчката си?

Това е възможно в много редки случаи. Стремим се да обработваме и да изпълняваме поръчките Ви възможно най-бързо. Ако сте получили потвърждение на поръчката от нас, сторниране на поръчката повече не е възможно. Ако не сте получили потвърждение, можете да се свържете по телефона с нашия център за връзка с клиентите.

Ще получа ли потвърждение на поръчката?

Да, след успешно обработване на Вашата онлайн поръчка ще получите потвърждение по електронната поща.

Ще ме информирате ли, като изпратите поръчката ми (потвърждение за изпращане)?

Да, веднага щом пратката напусне склада ни, ще получите потвърждение по електронната поща. Ще получите информация за броя на пакетите и съответните номера.

Мога ли да видя поръчката си онлайн (сметка с поръчки)?

В "моят zooplus" можете да проверявате поръчката си по всяко време.

Как мога да поръчам?

Как можете да пазарувате в сайта на zooplus ще разберете от Помощ за пазаруване.

Мога ли да видя развитието на моята поръчка?

Да, влезте в профила си и кликнете върху "Моите поръчки". Там можете да проверите статуса на поръчката Ви и ще откриете информация за всички Ваши поръчки до сега. 

От колко пакета се състои моята доставка?

Ще Ви информираме с потвърждението за изпращане на пратката по E-Mail колко пакета съдържа Вашата поръчка.

Как мога да разбера статуса на доставката на моята поръчка?

Можете да проследите поръчката си като влезете в профила си и кликнете върху "Моите поръчки".
 

Получих непълна доставка. Какво трябва да направя?

Може да се получи така, че пакетите от една поръчка да пристигнат при Вас в различни дни. Моля, да проверите дали сте получили всички обявени пакети. Ако случаят е такъв, а въпреки това доставката е непълна, може да се свържете с нас чрез формуляра за контакти.

Получих дефектен артикул. Какво трябва да направя?

Свържете с нас чрез формуляра за контакти.

Направих поръчка преди повече от 3 работни дни и още не съм я получила. Какво трябва да направя?

Имате възможност да проследите поръчката си онлайн при съответния доставчик.Ако не успеете да намерите нужната информация, може да се свържете с нас чрез формуляра за контакти.

Получих грешен артикул. Какво трябва да направя?

Може да се свържете с нас чрез формуляра за контакти.

Нямаше сметка в пакета ми. Какво се е случило?

Ако сте изпратили поръчката на различен адрес за доставкаи сте избрали "Да, моля изпратете сметката отделно", през следващите няколко дни ще получите сметката по имейла. Ако това не се случи, може да се свържете с нас чрез формуляра за контакти.

Получих грешна сметка. Какво трябва да направя?

Свържете се с нас чрез Формуляр за контакт

Добавяте ли цена за доставката?

При всички поръчки онлайн над 79,00 лева доставяме безплатно. Aко поръчката Ви не надхвърля тази сума, начисляваме минимална такса за доставка и опаковане в размер на 4,90 лева. Максималното тегло на един пакет е 31кг. Поръчки над 31кг. Ще бъдат разпределени на 2 или повече пакета (в зависимост от теглото). Допълнителна такса от 3,90 лв. (или 19,90 лв. за поръчки до Гърция) ще бъде приложена за всеки от допълнителните пакети. За повече информация отностно транспортните такси, моля посетете нашата страница Цени на доставка .

След колко дни ще получа доставката?

Стандартният срок за доставка е от четири до седем работни дни от потвърждението на поръчката. По правило трябва да получите поръчката си между 9.00 и 15.00 часа.

С коя пакетна служба/ с кой доставчик доставяте поръчките?

Доставката на поръчката Ви се извършва от нашите партньори DHL/DPD. Моля, обърнете внимание: в някои изключителни случаи може да променим доставчика.
DHL: Най-големият немски доставчик на пратки. Доставя и в събота.

DHL: Доставчикът ще остави поръчката при Вас или на Вашите съседи. Ако не успее да намери никого при 2 опита, ще се опита да остави поръчката на Ваши съседи, ако и това не е възможно, ще остави картичка със съобщение с номер, на който да получите информация. В противен случай можете да получите доставката си през следващите 7 работни дни в най-близката пощенска служба.

Съвет: Често ли не сте вкъщи?
При DHL можете с „пълномощно за получаване на пакети“ да уполномощите пощата, да достави определени пакети на установено място (например в гаража) и ако доставката бъде удостоверена, получаването да се потвърди писмено на Ваше име. Не се включват поръчки, които трябва да бъдат предадени на ръка. Мястото за доставка не трябва да бъде свободно достъпно и не трябва да може да се види от трети лица. Моля, свържете се с доставчика. Може ли поръчката да се достави на адрес различен от адреса на плащане?

Да, всяка поръчка може да бъде доставена на желания от вас адрес, например на работното Ви място. Можете да заявите желанието си на касата при плащане или в профила си "моят zooplus".

Може ли да получа поръчката си на желана от мен дата?

Не, за сега не е възможно да определите конкретен ден на доставка. По правило доставките се извършват 4 до 7 дни след потвърждение на поръчката.

Какво значи картинката ?

Желаният от Вас продукт в момента не е в наличност. Кликнете върху символа, напишете своя имейл адрес и се съгласете с нашите условия за получаване на новини. Веднага щом продукта е в наличност, ще получите имейл известие.

Доставяте ли в събота?

zooplus доставя в събота с DHL.

europaweite Lieferung В кои страни правите доставки?

За да видите списък с всички страни, в които правим доставки, моля кликнете тук.

Какви начини на плащане предлагате?

Всички предлагани от нас начини на заплащане са напълно сигурни. Използваните от нас технологии заключват всички Ваши лични данни на плащане, името и адреса Ви. Тези данни не могат да се видят от неупълномощени лица при предаването им в интернет.

Можете да изберете един от следните начини на заплащане:


* Плащане с кредитна карта (приемаме Mastercard и Visa)
* Плащане по банков път


zooplus AG си запазва правото, в единични случаи да приема само определени начини на заплащане.

Плащане с кредитна карта


Също толкова сигурно е и плащането с кредитна карта. Повечето банки, които издават кредитни карти, поемат всички разходи в случай на злоупотреба или ограничават сумата, която Вие трябва да платите на не повече от 100,00 лева. След получаване на плащнето, ние изпращаме Вашата поръчка.


Плащане по банков път


Моля, имайте в предвид, че при банков превод, като причина за превода трябва да въведете номера на поръчката и/или клиентския си номер, за да може плащането да се обработи бързо.

За клиенти от чужбина: Какви са банковите Ви данни?

zooplus AG
UniCredit Bulbank AD
IBAN: BG22 UNCR 7000 1521 4294 45
SWIFT (BIC): UNCRBGSFXXX


Плащам с кредитна карта. Кога ще бъдат осчетоводени?

Плащането с кредитна карта ще се осъществи до една седмица, след като изпратим Вашата поръчка.

Получих напомняне за плащане/ предупреждение и вече платих. Какво мога да направя?

С удоволствие ще проверим статуса на Вашето плащане. Моля, уведомете ни в кой ден е извършено плащането, каква е била сумата и коя е Вашата банка. Свържете се с  Отдел клиенти.

Указание: При преводите могат да възникнат малки грешки, които да попречат на системата да разпредели плащането Ви към Вашия клиентски акаунт. В такива случаи молим за Вашето съдействие. Моля, имайте предвид, че като причина за превода трябва да посочите номера на поръчката и/или клиентския си номер. Можете да намерите тези данни на фактурата или в "моят zooplus".

Получих напомняне за плащане/предупреждение, а вече Ви пратих някои или всички продукти обратно. Какво мога да направя?

С удоволствие ще проверим Вашите данни. Моля, за целта да ни изпратите фактурата като прикачен файл, като ползвате формуляра за контакти.
 

Какъв е адреса Ви за обратно връщане?

Ако не желаете ние да организираме вземането на продуктите от куриер и искате Вие да върнете продуктите, изпратете колета с включен DHL Номер на връщане от Пощенски клон на нашия адрес за върнати стоки:

    • zooplus AG
      Skalski-Logistic Park Wroclawska 36 Street
      55-020 Zorawina (Wojkowice)
      Poland

 

Връщането на продуктите е безплатно само при условие, че сте се свързали с Отдел клиенти преди това. По този начин, ние можем да организираме вземането на продуктите или да Ви изпратим DHL Номер за връщане. В противен случай, разходите, свързани с други видове връщания няма да бъдат възстановени.

 

Има ли срок за обратно връщане?

Ако по някаква причина не сте доволни от закупените от нас стоки, имате правото да върнете стоката в рамките на 14 дни след получаването на поръчката, като цялата сума ще Ви бъде възстановена. Освен възстановяването на цялата сума от фактурата, включително транспортните такси, ние също така ще поемем и разноските по връщането и*. 

За да връщането на продукти, трябва да се свържете с Отдел клиенти. Ако успешно върнете стоките, плащанията и услугите трябва да се върнат и на двете страни. Моля, да ни кажете банковите си данни, ако все още ги нямаме. След като получим обратно върнатите артикули, договорът за покупка ще бъде канселиран и ще Ви върнем парите до 7 дни.

Трябват ли пощенски марки за обратна пратка?

Всички артикули, които сте закупили от zooplus и не сте харесали, могат да бъдат върнати с достатъчно пощенски марки.
Моля, изпратете ни стоките франкирани обратно.

Кога и как плащате пощенските разходи при обратна пратка?

Разходите за изпращане ще Ви бъдат възстановени ако
a) доставените стоки не съответстват на поръчаните и/или
b)стойността на стоките за връщане надхвърля 59,00 лева и артикулите вече са платени от Вас.

Плащането ще се извърши според стандартните тарифи на нашият партньор DHL. Допълнителни разходи като например за експресни услуги не могат да бъдат възстановени. Ние Ви предлагаме, сами да приберем пакетите, които не могат да се пратят. Моля, за целта да се свържете с нашата служба клиенти .
За да можем да ви възстановим разходите от обратната пратка, молим да ни съобщите тяхната стойност с помощта на формуляра за контакти. Не винаги можем да ги остановим възоснова на получения пакет.

Ако плащате по сметка можете да извадите разходите от пратката и да ни преведета останалата сума. За да бъде всичко ясно, молим да ни уведомите за това предварително по мейл.
При плащания с кредитна карта ние ще Ви преведем обратно разходите по пратката.

Поръчаният от мен артикул не е подходящ. Мога ли да го върна?

Ако по някаква причина не сте доволни от закупените от нас стоки, имате правото да върнете стоката в рамките на 14 дни след получаването на поръчката, като цялата сума ще Ви бъде възстановена. Освен възстановяването на цялата сума от фактурата, включително транспортните такси, ние също така ще поемем и разноските по връщането и*.  Моля, свържете се с Отдел клиенти за връщане на стока.


Всички артикули, които сте закупили от zooplus и не сте харесали, могат да бъдат върнати франкирани.

Защо получавам сметка при доставка за смяна на продукти, въпреки че вече съм платил?

След като ни върнете даден продукт, неговата стойност се записва като депозит по Вашата клиентска сметка. При успешна замяна на продуктите ще изравним възникналия депозит с новата сметка. Ако сте платили старата сметка с превод или с кредитна карта, няма да има ново приспадане от банковата Ви сметка. Можете да игнорирате новата сметка за заменените продукти, която сте получили.

УКАЗАНИЕ: Ако направите поръчка за различен артикул от този, който искате да замените, Ви молим да заплатите сумата от разликата в цените чрез превод.
Ако цената на новия артикул е по-ниска, разликата ще се запази по Вашата клиентска сметка и ще бъде приспадната при следваща поръчка.

 

Какви намаления и отстъпки предлагате?

Clever намаление за умни купувачи
Намаление за колективни поръчки
Ако направите колективна поръчка, ще получите незабавно намаление от 3%, ако сметката Ви надхвърля 190,00 лева. Още информация може да откриете тук.

Намаление за животновъди
По време на Вашата дейност като регистриран животновъд, Ви предлагаме намаление от 10% на всички поръчки над 190,00 лева. Още информация може да откриете тук.

Намаления за домове за животни и орагнизации за защита на животните
Предлагаме на регистрираните и достъпни за всички домове за животни и организации за закрила на животните намаление от 10% на всички поръчки над 190,00 лева. Още информация може да откриете тук.

Как да осребря ваучера си?

Въведете точния код на ваучера в полето (моля, внимавайте да няма празни пространства) и натиснете "осребри". Стойността на ваучера ще бъде приспадната от сумата на поръчката. Моля, имайте в предвид условията за осребряване на ваучера, които са включени към него, като например срок на валидност и минимална стойност на поръчката.

Съвети за осребряване:

- Влезте на www.zooplus.bg
- Изберете желаните продукти от нашия магазин
- Сложете продуктите в пазарската количка и натиснете върху функцията "пазарска количка"
- Въведете номера на ваучера или паролата за намаление там в полето и сумата на поръчката Ви ще се намали автоматично със стойността на ваучера
- Няма задължение за следващи поръчки
- Ако сметката към поръчката Ви е по-ниска от стойността на ваучера, разликата ще се загуби
- Може да осребрите само един ваучер на поръчка
- Не е възможно по-късно да приспаднете от стойността на предишни поръчки.

Мога ли да използвам няколко ваучера или намаления?

Във всеки случай може да използвате само един ваучер съотв. едно клиентско намаление на поръчка.

Мога ли да получа стойността на ваучера в брой?

Изплащането на ваучера в брой или по-късното да приспадане от стойността на предишни поръчки не са възможни.

Мога ли да купя от Вас ваучера за подарък?

Вече може да закупите от zooplus ваучер за подарък на стойност от 40, 50, 60 и 100 лева. По време на поръчката можете сами да оформите Вашия ваучер за подарък. Моля, пригответе името и имейл адреса на получателя. За индивидуализация на подаръка ще можете да избирате между осем мотива с животни, можете да въведете текст с пожелание и дата за изпращане.

След като платите ваучера, ще го изпратим на посочения имейл адрес. Моля, обърнете внимание: ваучера ще бъде изпратен след като получим Вашето плащане. Това може да се случи най-бързо при заплащане с кредитна карта.

Как се изпраща ваучера за подарък? Мога ли да подаря ваучера лично?

Ще изпратим ваучера на желаната дата с имейл на посочения от Вас адрес. Ако искате да подарите ваучера лично, може да го пратим на Вашия адрес – след това може да го принтирате и да го подарите лично. Ако бързо се нуждаете от ваучера, най-добре платете кредитна карта. Ще можем да ви го изпратим още на следващия ден.

Как може получателя да употреби подарения ваучера?

При поръчването получателя трябва да въведе индивидуалния номер на ваучера в полето за отстъпки и сумата на поръчката ще се намали автоматично със стойността на ваучера.

Моля, имайте предвид: За поръчка може да се използва само един ваучер. Изберете стойност на ваучера, която получателя ще може да употреби изцяло за една поръчка. Неизползваната сума ще се загуби. Ако не сте сигурни от какво се нуждае получателя, по-добре му подарете два ваучера от по 30 лева от колкото един от 60.

Как мога да променя личните си данни?

В"моят zooplus" можете да видите и промените личните си данни като адрес на плащане и доставка, желан доставчик и др.

Как мога да променя данните си за достъп (имейл-адрес и парола)?

В "моят zooplus" можете да видите и промените използваните при нас имейл адрес и парола.

Забравих си паролата. Какво мога да направя?

Моля въведете Вашия имейл адрес, с който сте регистрирани, в zooplus-парола помощ. Веднага ще получите имейл с Вашата парола.
УКАЗАНИЕ: Вашата актуална парола е запазане при нас криптирана и заради това не може да Ви я съобщим по телефона.

Къде мога да намеря клиентския си номер и номера на поръчката?

Номера на поръчката можете да намерите в заглавието на имейла, който сте получили за потвърждение на поръчката, веднага след като сте я направили.

Номера на поръчката можете да намерите и в рубриката "моят zooplus". След като натиснете върху "поръчки", ще видите общ преглед върху всички поръчки, които сте направили. Номера на поръчката може да видите в колонката "договор".

Клинтския си номер, както и номера на сметката можете да намерите във фактурата, която сме изпратили като PDF документ на имейл адреса Ви. Намира се в десния, горен ъгъл.

Клинтския номер може да видите и в областта за регистрация на "моят zooplus" в графата "моите данни".

Моите лични данни защитени ли са?

Сигурността на Вашите лични данни и защитата на личното Ви пространство са от най-висок приоритет за нас. Взели сме всички предпазни мерки, така че да можете да се чувствате напълно сигурни при посещенията си zooplus.bg. Това важи както за начините на заплащане, така и за всички други данни, които сте споделили с нас. С удоволствие ще Ви информираме подробно за нашите високи стандарти за сигурност.

Какво е "моят zooplus"?

"моят zooplus" е Вашата персонална оферта от zooplus, която предлага различни предимства:

1. Имате достъп до Вашите данни. Така пазаруването в zooplus е още по-удобно.
2. Имате достъп до списък с любими продукти и предишни поръчки.
3. Получавате редовно важна информация за актуални специални оферти и др.
4. Можете да проследите поръчките си до входната врата.
5. И тук Ви гарантираме най-висока сигурност чрез SSL-криптиране.
6. Можете да видите своите бонус точки и при достатъчен брой да поръчате желаната премия.

Как функционира Вашата бонус програма?

Бонус програмата на zooplus Ви възнаграждава за Вашата лоялност като zooplus-клиенти. Печелите двойно от Вашите поръчки: поръчвате храна или различни принадлежности и същевременно събирате zooPlus точки за желаните премии. Още информация можете да намерите тук.

Какво мога да направя с zooplus точките?

Можете да осребрите Вашите zooPlus точки срещу атрактвни премии в нашия магазин за премии .

Можете ли да ми изплатите бонус точките?

Не, сметката ви с точки не може да бъде пресметната и изплатена в брой.

Имам повече клиентски профили. Мога ли да обединя бонус точките си?

Не, можете да осребрите zooPlus точките от една сметка с точки. За това винаги поръчвайте от един клиентски профил. zooPlus точките не могат да бъдат преместени.

Как функционира препоръчването между приятели?

Ако вече сте доволен клиент на zooplus и искате да запознаете своите приятели и познати с предимствата на нашия магазин, можете да им изпратите препоръчителен мейл за zooplus заедно с zooplus-ваучер за 10% отстъпка. За това разбира се ще бъдете възнаградени с премия. Още информация ще намерите тук.