Вашата количка

Количката Ви е празна.

Приложението zooplus

Към апликацията
Безплатна стандартна доставка над 89 лв.**

Условия за доставка

Техническа помощ

Обща информация за доставка

Има ли такса за доставка?
Колко дълго трае доставката? С коя фирма се доставят продуктите? Как да постъпя, ако по време на доставката не съм си в къщи?
Мога ли да дам адрес за доставка, който се различава от адреса, на който трябва да се изпрати фактурата?
Мога ли да избера дата и час, на които да ми бъде доставена поръчката?
Какво означава следното: ?
Възможна ли е доставката в събота?
europaweite Lieferung В кои страни е възможна доставката?





Има ли такса за доставка?

Всички онлайн поръчки в рамките на България на стойност над 99,00 лева, ние доставяме безплатно. В случай, че поръчката Ви не надвишава 99,00 лева, ние удържаме минимална сума на стойност 9,90 лева за всяка поръчка, независимо от броя на пакетите, тяхната големина и тегло.

Колко дълго трае доставката?

Нормалното време за доставка е 3-5 работни дни от датата на получаване на потвърждение на поръчката. Доставката на Вашите стоки обикновено е между 9.00 и 15.00 ч.. За възможни закъснения при доставката, ние Ви информираме веднага.

С коя фирма се доставят продуктите?

Доставката на поръчката се осъществява чрез нашите партньори DHL/DPD (преди: Deutsche Post). Моля, обърнете внимание: При изключителни обстоятелства ние си запазваме правото да изберем подходящия доставчик.

DHL/DPD: Компанията за доставка DHL/DPD доставя директно на Вас или във Ваше отсъствие оставя стоките при Вашите съседи. Ако доставчикът не открие никой, Вие ще получите формуляр с информация за доставката Ви. С картата за уведомление можете да определите нова дата на доставка (виж информацията на гърба). Друг вариант е, с приложената карта лично да вземете Вашата поръчка от съответния най-близък пощенски клон, където е оставена пратката, в рамките на следващите седем работни дни.
Съвет: Често отсъствате от къщи?
При DHL можете да използвате "пълномощно за получаване на пакети," чрез което да упълномощите Deutsche Post AG да остави Вашия пакет на определено място (например гараж) и да потвърди от Ваше име доставката на пакета. Изключения тук са пакети, които трябва да се доставят лично и на ръка. Мястото на доставка трябва да е недостъпно за трети лица, да не се вижда и се определя лично от Вас. Моля свържете се относно това, с лицето, отговорно за Вашата доставка.
Мога ли да дам адрес за доставка, който се различава от адреса, на който трябва да се изпрати фактурата?

Да, всяка поръчка може да бъде доставена на адрес по желание, например във Вашият офис. Вашия адрес за доставка можете да попълните на касата, преди да потвърдите своята поръчка или тук:"моят zooplus".

Мога ли да избера дата и час, на които да ми бъде доставена поръчката?

За съжаление в момента не е възможно да се договорят фиксирани срокове за доставка за поръчки. Доставките се извършват обикновено в рамките на 3 до 5 работни дни от датата на получаване на потвърждение на поръчката. Доставката на Вашите стоки обикновено е между 9.00 и 15.00 ч.

Какво означава следното: ?

Желаният от Вас артикул не е в наличност в този момент. Кликнете върху "доставка", въведете Вашия имейл-адрес и потвърдете нашите условия за уведомяване. Веднага след като продуктът отново в наличност, Вие ще бъдете уведомени от нас чрез имейл.

Възможна ли е доставката в събота?

Благодарение на DHL, са възможни и доставки в събота.

europaweite Lieferung В кои страни е възможна доставката?

За да прегледате страните, в които zooplus доставя продукти, моля кликнететук.