Вашата количка

Количката Ви е празна.

Приложението zooplus

Към апликацията
Безплатна стандартна доставка над 89 лв.**

Съобщение за пресата



absatzwirtschaft, нюзлетъри на com3, 26.11.2003

Онлайн магазини: наваксване с емоционалния фактор

Онлайн магазините не изчерпват пълноценно съществуващия пазарен потенциал. Това е резултат от проучване на мултимедийния специалист от Франкфурт - Multivisio. Интернет специалистите изследват до каква степен и при по какви характеристики се различават онлайн магазините. Тяхното заключение: Повечето онлайн магазини, не се различават значително един от друг. Те се характеризират с високо технологично ниво, практичност и лекота на употреба. Въпреки това, е необходима повече работа по отношение на "емоционалния фактор". Потребителите искат лесна, проста и удобна употреба, но те искат и да се забавляват. Онлайн магазинът трябва да е разбираем, да забавлява, да предоставя ясни съвети и да има симпатичен облик. Оказва се, че повечето онлайн магазини, до голяма степен не се възползват изчерпателно от всички възможни опции, да предоставят комфорт на клиента (като показване на алтернативни продукти, помощ за клиента и т.н.) Най-големите разлики между онлайн магазините се наблюдават в категорията "Забавление". Категориите: актуална информация, възможности за обмен на мнения, забавления и други предложения, са убедителни и пълноценно използвани само при 29 от сравнените магазини. Като цяло, никой от изследваните магазини не достига най-високата оценка "много добър". В конкуренция с останалите изследвани онлайн-портали Zooplus заема първо място в класацията с оценка 2,18, следван от Heine (2,27), Tchibo (2,30) и Kaufhof (2,36). Местата от 1 до 10 не се отличават с огромни разлики в оценката. С оценка "задоволително" биват оценени онлайн магазините на марки като Conrad и Pressel.
На следния линк: www.multivisio.de можете да поръчате проучването безплатно.

Обратно към главната страница


Обратно към заглавната страница