Тези Условия за ползване са приложими по отношение на Вашия потребителски профил в zooplus (наричан по-долу "zooplus профил") - услуга, предоставяна от дружеството zooplus AG, Sonnenstraße 15, 80331 Мюнхен, Германия (наричано по-долу "zooplus").
Регистрирането и ползването на zooplus профил са предназначени за частни клиенти, резиденти на някоя от страните на Европейското икономическо пространство, Швейцария, Норвегия и Обединеното кралство. С регистрацията си в zooplus и ползването на zooplus профил и на другите услуги, предлагани от zooplus Вие се съгласявате със следните Условия за ползване:
1.2 Регистрацията е възможна единствено за пълнолетни лица. Всеки потребител може да притежава само един zooplus профил.
1.2 Регистрацията е възможна единствено за пълнолетни лица. Всеки потребител може да притежава само един zooplus профил.
2.1 След като се е регистрирал, потребителят има достъп до своето лично пространство. В него е подреденя различна информация. Тя включва например преглед на предишни поръчки, статус на поръчките, преглед на издадените фактури, списък с желани продукти, препоръчани продукти, както и лични данни и информация относно други услуги от zooplus. Потребителят може също така да въведе няколко адреса за доставка и да управлява въведените данни бързо и лесно.
2.2 Потребителят не бива да разкрива на трети лица информация относно потребителското си име и парола. Изискваните данни следва да се съхраняват от потребителя на място, недостъпно за трети лица и да бъдат защитени от неоторизиран достъп. Ако потребител узнае за злоупотреба с неговите данни за достъп, той е длъжен незабавно да информира zooplus, така че zooplus да може да предприеме незабавни мерки.
2.3 Потребителят носи отговорност за всяка злоупотреба с неговите данни. По-конкретно става дума за случаите на злоупотреба в резултат на неправомерно разкриване или неправилно съхраняване данните за достъп, водещо до злоупотреба.
2.4 Потребителят гарантира, че няма да използва софтуер или програми, които променят или влошават функционалността или разполагаемостта на zooplus профил или услуга (по-конкретно мобилното приложение zooplus), като например хакерска атака, брут форс атака или използването на шпионски софтуер, компютърни вируси и червеи. Ако zooplus изпрати на потребителя съобщение или инструкция относно използването на функциите на zooplus профила или услугите, потребителят е длъжен да ги спазва.
2.5 zooplus предоставя zooplus профила на потребителите безвъзмездно и за неопределен период от време. Независимо от това zooplus си запазва правото да изключи отделни потребители от регистрация или да ограничи правото им да използват zooplus профила, по всяко време и без да е необходимо да посочва причини за това, както и да прекрати или промени zooplus профила като цяло или отделни предоставяни услуги.
2.1 След като се е регистрирал, потребителят има достъп до своето лично пространство. В него е подреденя различна информация. Тя включва например преглед на предишни поръчки, статус на поръчките, преглед на издадените фактури, списък с желани продукти, препоръчани продукти, както и лични данни и информация относно други услуги от zooplus. Потребителят може също така да въведе няколко адреса за доставка и да управлява въведените данни бързо и лесно.
2.2 Потребителят не бива да разкрива на трети лица информация относно потребителското си име и парола. Изискваните данни следва да се съхраняват от потребителя на място, недостъпно за трети лица и да бъдат защитени от неоторизиран достъп. Ако потребител узнае за злоупотреба с неговите данни за достъп, той е длъжен незабавно да информира zooplus, така че zooplus да може да предприеме незабавни мерки.
2.3 Потребителят носи отговорност за всяка злоупотреба с неговите данни. По-конкретно става дума за случаите на злоупотреба в резултат на неправомерно разкриване или неправилно съхраняване данните за достъп, водещо до злоупотреба.
2.4 Потребителят гарантира, че няма да използва софтуер или програми, които променят или влошават функционалността или разполагаемостта на zooplus профил или услуга (по-конкретно мобилното приложение zooplus), като например хакерска атака, брут форс атака или използването на шпионски софтуер, компютърни вируси и червеи. Ако zooplus изпрати на потребителя съобщение или инструкция относно използването на функциите на zooplus профила или услугите, потребителят е длъжен да ги спазва.
2.5 zooplus предоставя zooplus профила на потребителите безвъзмездно и за неопределен период от време. Независимо от това zooplus си запазва правото да изключи отделни потребители от регистрация или да ограничи правото им да използват zooplus профила, по всяко време и без да е необходимо да посочва причини за това, както и да прекрати или промени zooplus профила като цяло или отделни предоставяни услуги.
3.1 zooplus не носи отговорност за прекъсване на достъпа до сайта или услугите на zooplus (по-специално за мобилното приложение zooplus).
3.2 zooplus не поема никаква отговорност за актуалността, коректността, пълнотата и качеството на предоставеното съдържание на уебсайта и услугите. Всяка отговорност във връзка с използването на информацията или разчитането на нейната коректност е изключена, освен ако zooplus или нейните агенти не са действали с умисъл или груба небрежност. Същото се отнася и за случаите на щети, възникнали в резултат на дефект в софтуера (мобилното приложение zooplus). Това се отнася също и за непреки щети, последващи щети и пропуснати ползи.
Това изключение не се прилага в случаите на телесни повреди, заплаха за живота и здравето, в случаите на отговорност съгласно Директивата относно общата безопасност на продуктите и в случаите на нарушение на съществени договорни задължения (кардинални задължения). Кардинални задължения са тези задължения, които на първо място правят възможно правилното изпълнение на договора и на изпълнението на които договорният партньор може да разчита.
3.3 В случаите на директни или индиректни препратки към външни уебсайтове ("линкове" или "хиперлинкове"), zooplus се разграничава от тяхното съдържание. zooplus не носи отговорност за тези уебсайтове нито за каквото и да било външно съдържание. Отговорността се носи единствено от доставчика на тези уебсайтове или от лицето, отговорно за външното съдържание.
3.1 zooplus не носи отговорност за прекъсване на достъпа до сайта или услугите на zooplus (по-специално за мобилното приложение zooplus).
3.2 zooplus не поема никаква отговорност за актуалността, коректността, пълнотата и качеството на предоставеното съдържание на уебсайта и услугите. Всяка отговорност във връзка с използването на информацията или разчитането на нейната коректност е изключена, освен ако zooplus или нейните агенти не са действали с умисъл или груба небрежност. Същото се отнася и за случаите на щети, възникнали в резултат на дефект в софтуера (мобилното приложение zooplus). Това се отнася също и за непреки щети, последващи щети и пропуснати ползи.
Това изключение не се прилага в случаите на телесни повреди, заплаха за живота и здравето, в случаите на отговорност съгласно Директивата относно общата безопасност на продуктите и в случаите на нарушение на съществени договорни задължения (кардинални задължения). Кардинални задължения са тези задължения, които на първо място правят възможно правилното изпълнение на договора и на изпълнението на които договорният партньор може да разчита.
3.3 В случаите на директни или индиректни препратки към външни уебсайтове ("линкове" или "хиперлинкове"), zooplus се разграничава от тяхното съдържание. zooplus не носи отговорност за тези уебсайтове нито за каквото и да било външно съдържание. Отговорността се носи единствено от доставчика на тези уебсайтове или от лицето, отговорно за външното съдържание.
4.1 zooplus има право по всяко време да промени функциите на zooplus профила, предоставяните от zooplus услуги (особено отнасящи се до мобилното приложение zooplus, профила My Pet и др.) и Условията за ползване, с цел да се съобрази с евентуални настъпили промени в законодателството, разминаване между намеренията и резултатите, които могат да възникнат впоследствие или в резултат на пропуски в нормативните актове. Промяна е възможно да бъде направена също с цел да се предложи нов вид услуга, да се направи корекция в предлагани съществуващи услуги или предлагането им да бъде прекратено. zooplus може също да прекрати съществуването на zooplus профила изцяло.
4.2 В случаите на промени, на потребителя се изпращат по имейл Условията за ползване в новата им редакция. Новите Условия за ползване се считат за приети, освен ако потребителят не направи писмено възражение срещу тях, отправено до zooplus в рамките на 15 дни след получаването им. Възражението може да бъде направено като потребителят поиска от отдел „Обслужване на клиенти“ изтриването на zooplus профила или посредством изпращането на възражение във вид на писмо. zooplus информира потребителя относно правото му на възражение в съобщението относно направените промени и тези промени се считат за одобрени, освен ако потребителят не направи писмено възражение срещу тях, в рамките на 15 дни след получаването на съобщението.
В случай на възражение потребителският профил ще бъде изтрит две седмици след изтичането на срока за възражения, а договорът с потребителя ще бъде прекратен. Изтриването на профила автоматично прекратява достъпа на потребителя до други услуги, предлагани от zooplus.
4.1 zooplus има право по всяко време да промени функциите на zooplus профила, предоставяните от zooplus услуги (особено отнасящи се до мобилното приложение zooplus, профила My Pet и др.) и Условията за ползване, с цел да се съобрази с евентуални настъпили промени в законодателството, разминаване между намеренията и резултатите, които могат да възникнат впоследствие или в резултат на пропуски в нормативните актове. Промяна е възможно да бъде направена също с цел да се предложи нов вид услуга, да се направи корекция в предлагани съществуващи услуги или предлагането им да бъде прекратено. zooplus може също да прекрати съществуването на zooplus профила изцяло.
4.2 В случаите на промени, на потребителя се изпращат по имейл Условията за ползване в новата им редакция. Новите Условия за ползване се считат за приети, освен ако потребителят не направи писмено възражение срещу тях, отправено до zooplus в рамките на 15 дни след получаването им. Възражението може да бъде направено като потребителят поиска от отдел „Обслужване на клиенти“ изтриването на zooplus профила или посредством изпращането на възражение във вид на писмо. zooplus информира потребителя относно правото му на възражение в съобщението относно направените промени и тези промени се считат за одобрени, освен ако потребителят не направи писмено възражение срещу тях, в рамките на 15 дни след получаването на съобщението.
В случай на възражение потребителският профил ще бъде изтрит две седмици след изтичането на срока за възражения, а договорът с потребителя ще бъде прекратен. Изтриването на профила автоматично прекратява достъпа на потребителя до други услуги, предлагани от zooplus.
5.1 zooplus има право да изтрие zooplus профила на потребител и да прекрати напълно действащото споразумение с него или да ограничи достъпа на потребителя до даден вид услуга, в случай че потребителят нарушава Условията за ползване или ако за zooplus съществуват други основателни причини (например основателно подозрение в манипулация (наличие на няколко регистрации), злоупотреба с данни или самоличност, измама, използване за търговски цели или поръчка на количества, надхвърлящи нуждите на едно домакинство). Ако zooplus е изтрило zooplus профила на потребителя и/или е прекратило достъпа на потребителя до една или повече предлагани услуги, потребителят не може да се регистрира отново без изричното съгласие на zooplus.
5.2 Изтриването на zooplus профила на потребителя и/или е прекратяването на достъпа на потребителя до една или повече предлагани услуги може да бъде направено по всяко време.
5.3 Изтриването на zooplus профила на потребителя означава, че потребителят повече не може да ползва други услуги, предлагани от zooplus. Това означава също, че потребителят не може да използва мобилното приложение zooplus и че евентуалните събрани zooТочки или друг вид отстъпки стават невалидни.
5.1 zooplus има право да изтрие zooplus профила на потребител и да прекрати напълно действащото споразумение с него или да ограничи достъпа на потребителя до даден вид услуга, в случай че потребителят нарушава Условията за ползване или ако за zooplus съществуват други основателни причини (например основателно подозрение в манипулация (наличие на няколко регистрации), злоупотреба с данни или самоличност, измама, използване за търговски цели или поръчка на количества, надхвърлящи нуждите на едно домакинство). Ако zooplus е изтрило zooplus профила на потребителя и/или е прекратило достъпа на потребителя до една или повече предлагани услуги, потребителят не може да се регистрира отново без изричното съгласие на zooplus.
5.2 Изтриването на zooplus профила на потребителя и/или е прекратяването на достъпа на потребителя до една или повече предлагани услуги може да бъде направено по всяко време.
5.3 Изтриването на zooplus профила на потребителя означава, че потребителят повече не може да ползва други услуги, предлагани от zooplus. Това означава също, че потребителят не може да използва мобилното приложение zooplus и че евентуалните събрани zooТочки или друг вид отстъпки стават невалидни.
Програмата My Pet профил (наричана по-долу "My Pet профил ") е една от услугите, предлагани от zooplus. Вие можете да създадете общо до 10 профила. Вие можете по всяко време да редактирате или изтриете вашия My Pet профил. zooplus профилът продължава да съществува, независимо от създаването или изтриването на My Pet профил, докато той не бъде изтрит от потребителя или от zooplus.
Oбновенo на 08.07.2021 г.