Настоящите oбщи условия важат за всички поръчки и доставки направени от потребителите по смисъла на раздел 13 от Немския граждански кодекс (BGB) чрез онлайн магазина zooplus.bg, управляван от zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, Германия (наричан по-долу zooplus) и клиентите на неговия интернет магазин www.zooplus.bg.
Предлаганите в магазина стоки се продават ексклузивно на физически лица с нетърговска цел, тоест само на потребители, които сключват договора за цели, които не могат да бъдат приписани нито на търговската им дейност, нито на независимата им професионална дейност. Следователно офертите, които се появяват на нашия уебсайт www.zooplus.bg не са насочени към бизнеса. Фирмите са физически или юридически лица или дружества с правоспособност, които при сключване на правна сделка действат при упражняване на търговската си или самостоятелно заета професионална дейност.
Продуктите, които се намират на интернет страницата в онлайн магазина служат за визуализация и не представляват обвързваща оферта за продажба. Завършвайки процеса на поръчване с натискане на бутона "покупка", клиентът от своя страна изпраща обвързващо предложение за сключване на договор за продажба. Непосредствено след това клиентът получава електронно съобщение с автоматично потвърждение за получаване на поръчката (потвърждение на поръчката). Това потвърждение на поръчката все още не представлява приемане на предложението за сключване на договор. Договорът със zooplus се счита за сключен едва след изпращането на потвърждение от страна на zooplus, че поръчката е приета. Обявяване на приемане на поръчка имаме и когато в рамките на 5 работни дни zooplus потвърди изпращането на поръчаните стоки посредством електронно съобщение до клиента (потвърждение за изпращане). Ако в рамките на указания по-горе срок клиентът не получи потвърждение за изпращане, се счита, че договорът за продажба не се е осъществил.
3. Сключване на договор при авансово плащане
Като изключение от точка 2.2, при избор на метод на плащане „авансово плащане“ договорът се счита за сключен още с изпращането на информацията за плащане от zooplus. Тази информация за плащане се изпраща на клиента в рамките на 24 часа след постъпване на неговата поръчка. Потвърждението за получаване на поръчката (потвърждение на поръчката) не представлява информация за плащане. При авансово плащане стойността по фактура става дължима с получаването на информацията за плащане и следва да бъде платена в рамките на 7 дни след получаването на същата посредством банков превод по някоя от посочените в точка 8.4 банкови сметки. Определяща за спазването на срока на плащане е датата на постъпване на фактурираната сума в нашата банкова сметка. Ако след изтичането на 7 дни не е постъпило плащане в посочените в точка 8.4 банкови сметки, поръчката на клиента се сторнира автоматично.4. Текст на договора:
Ние съхраняваме текста на договора за ваша информация във вашия потребителски профил. След постъпване на поръчката при zooplus поръчалият получава специален имейл-потвърждение, съдържащ основните точки от договора, включително и Общите условия за дейността, които са в сила към момента на сключването на договора.
5. Ограничения в количествата и търговска препродажба
Закупуване на предлаганите стоки е допустимо само в обичайните за лични нужди с нетърговска цел количества и единствено на пълнолетни лица. Максималната стойност на поръчката е 3800 лв. Търговската препродажба на стоки не е разрешена. zooplus запазва правото си да не сключва договорни отношения, които изглеждат направени с цел търговска препродажба на стоки.Всички цени съдържат законово регламентираната ДДС ставка и други съставляващи ги части, без евентуалните транспортни такси. Тъй като ние не препродаваме стоките си към фирми, не е възможно да се издаде ДДС фактура, както и да се върне ДДС.
За повече информация относно транспортните такси, моля посетете нашата страница Цени на доставка.
Ако изрично не е посочено друго, доставката се извършва в срок от 4 - 7 дни. Тук можете да получите информация за цените и времетраенето на доставката.
Ако някои от поръчаните продукти не са налични, zooplus си запазва правото да достави пратката за своя сметка на няколко етапа, доколкото това е приемливо за клиента.
В случай, че zooplus не може да достави поръчан продукт, тъй като не по своя вина не е получил съответната стока от свой доставчик, той може да се откаже от изпълнение на договора. В този случай zooplus следва незабавно да уведоми клиента и да му предложи сходен продукт. Ако няма налични съпоставими продукти или клиентът не желае доставка на сходен продукт, zooplus незабавно възстановява направените от клиента разходи.
В рамките на ЕС доставката не се обмитява.
Ако доставените продукти са с причинени по време на транспорта дефекти, е необходимо клиента да уведоми по възможност незабавно нашия отдел за връзка с клиентите. Така zooplus получава възможност да рекламира дефектите пред извършилото доставката дружество или пред застрахователната фирма. Ако клиентът не уведоми за настъпилите при транспортирането дефекти, то това не накърнява по никакъв начин неговото законово регламентирано право на рекламация.
За да изпълни поръчката по възможно най-добър начин, zooplus предоставя електронния адрес и телефонния номер на клиента на съответния доставчик. zooplus съблюдава в случая както интересите на клиента, така и своите интереси, в балансирано съотношение, доколкото спедиторската фирма се е задължила от своя страна да опазва в максимална степен личните данни на клиентите и да ги използва единствено за целите на доставката. Допълнителна информация в тази връзка можете да намерите и в Разпоредбите за защита на личните данни на zooplus.
Стоката остава собственост на zooplus до пълното ѝ заплащане. Преди прехвърлянето на правото на собственост не се разрешава залагане, използване като гаранция спрямо трети лица, преработка или видоизменяне на продуктите без съгласието на zooplus.
Имате правото да се откажете от настоящия договор в 14 дневен срок, без да е необходимо да посочвате какъвто и да е мотив за това. Срокът, в който може да се откажете изтича след 14 дни и започва от деня, в който Вие или трето лице, различно от доставчика, встъпи във владение на стоката.
За да се възползвате от правото си на отказ, трябва да ни информирате (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 Munich, Germany, телефон: +359 29060639, service@zooplus.bg), като ясно заявите решението си (например чрез писмо или имейл) за прекратяване на договора.
Може да се свържете с нашия Отдел клиенти: Телефон: +359 29060639, от Понеделник до Петък, от 9 до 19 ч. или на www.zooplus.bg/contact.
Нужно е да ни информирате за решението си, в рамките на упоменатият срок.
Ако се откажете от този договор, ние ще ви възстановим всички плащания, получени от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от вашия избор на вид доставка, различен от най-евтиния тип стандартна доставка, предлагана от нас), без неоправдано забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сме информирани за вашето решение да се откажете от този договор. Ние ще извършим връщането на сумата, като използваме същото средство за плащане, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не сте се договорили друго; във всеки случай няма да плащате никакви такси. Можем да задържим възстановяването на сумата, докато не получим обратно продуктите или докато не предоставите доказателство, че сте ги изпратили обратно, в зависимост от това кое от двете се случи по-рано.
Продуктите трябва да се върнат до адрес
zooplus SE c/o Dirks Consumer Logistics
Skalski-Logistic Park Wroclawska 36 Street
55-020 Zorawina (Wojkowice)
Poland
без забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата, на която сме уведомени за решението Ви да се откажете от този договор. Срокът е спазен, ако изпратите стоката преди изтичането на 14-дневния срок.
Вие носите отговорност само за всяка нарушеност на стоките в резултат на боравене с тях, различно от необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането им.
Край на информацията за връщане на стоки.
Оперираща компания:
zooplus SE
Sonnenstraße 15
80331 München
Germany
е-мail: service@zooplus.bg
Седалище на фирмата: München
Съдебна регистрация в: Amtsgericht München
Номер в търговския регистър: HRB 273759
ДДС номер: BG3075582306
Управление:
Geoffroy Lefebvre
Andreas Maueröder
Dr. Mischa Ritter
Председател на надзорния съвет:
Stefan Goetz
Отдел клиенти работи за вас от Понеделник до Петък, от 9 до 19 ч., на телефон: +359 29060639 или на www.zooplus.bg/contact.
В сила е законово регламентираното право на гаранция.
Ветеринарномедицински диетични храни следва да се използват само след консултация и при редовен контрол от страна на ветеринарен лекар. По време на храненето на животното с ветеринарномедицински диетични храни следва да посещавате редовно (на всеки 6 месеца) ветеринарен лекар за провеждане на контролни прегледи и незабавно да се консултирате с такъв в случай на влошаване на здравословното състояние на домашното животно. zooplus не поема отговорност за неправилна или нерегламентирана употреба на ветеринарномедицинските диетични храни.
Плащането може да се осъществи чрез наложен платеж, банков превод или плащане с дебитна или кредитна карта. zooplus си запазва правото в отделни случаи или в зависимост от избрания от клиента начин на доставка да приема само някои определени начини на плащане. Не е възможно плащане чрез изпращане на пари в брой или с чек.
2. Наложен платеж
За да намалите риска от разпространение на COVID-19 (коронавирус), препоръчваме да използвате наложен платеж САМО ако не можете да използвате друг метод на плащане.
3. Плащане с (дебитна) кредитна карта
При плащане с кредитна карта изтеглянето на сумата се осъществява в срок от една седмица след изпращането на стоката (ние приемаме плащания с MasterCard и Visa).
4. Плащане чрез банков превод
Плащането чрез банков превод е възможно от банкови сметки от всички страни в Европейския съюз. Таксите за банковия превод се определят от банката. Банковата ни сметка ще намерите по-долу. Моля, обърнете внимание, че банковия превод може да отнеме до 3 работни дни (а в някои случаи и повече) в зависимост от банката, от която правите превода.
Повече информация относно авансовото плащане можете да получите като се свържете с нашия клиентски център.
Нашата банкова сметка:
zooplus SE
UniCredit Bulbank AD
IBAN: BG 22 UNCR 7000 1521 42 94 45
SWIFT (BIC): UNCRBGSFXXX
5. Ваучери
При осребряването на ваучерите следва да се съблюдават специфичните условия за използване като минимална стойност на поръчката, срок на валидност и др. Свързаната с условията на ползване информация се намира върху ваучера. Общовалидно е, че при всяка една покупка може да се осребри един-единствен ваучер, респ. една свързана с поръчката или клиента отстъпка от цената. Изплащане на сумата в брой или приспадането ѝ от стойността на по-раншна поръчка не са възможни. Не се разрешава препродажба на ваучерите.
6. Фактури
Клиентите се съгласяват да получават фактури по електронен път. Електронните фактури се изпращат до клиента по имейл, в PDF формат. Включването на ДДС във фактурата, не дава основание за неговото приспадане.
zooplus се отнася много сериозно към защитата на личните данни на своите клиенти. Разпоредбите за защита на личните данни на zooplus можете да намерите тук.
Ако клиентът сключи договор с zooplus и предостави имейл адрес (e-mail), zooplus си запазва правото да използва този клиентски имейл адрес за директна реклама на собствените си продукти и услуги от подобно естество, ако клиентът не е изразил несъгласие в момента на предоставянето на данните. Клиентът има право по всяко време да откаже използването на електронната поща за тези цели, като изпрати имейл до service@zooplus.bg, без това да е свързано с някакви разходи за него.
zooplus SE
Sonnenstraße 15 80331 München
представлявано от членовете на управителния съвет:
Geoffroy Lefebvre
Andreas Maueröder
Dr. Mischa Ritter
Председател на надзорния съвет:
Stefan Goetz
Седалище на фирмата: München
Районен съд Мюнхен, HRB (номер в търговския регистър) 273759
Инд. № по ЗДДС BG3075582306
След първоначалната регистрация на клиента и създаването на профила „моят zooplus“, с пускането на първата поръчка клиентът автоматично получава правото на участие в Бонус програмата на zooplus, което е напълно безплатно. Подробните Условия за участие ще откриете ТУК.
Посоченият тук електронен адрес (имейл) се използва за информиране на клиента относно състоянието на zooTочките по неговата сметка при zooplus. Клиентът има право по всяко време да оттегли съгласието си за използването на електронния си адрес (имейл), без това да е свързано с други разходи за него.
Ако някоя от разпоредбите на тези Общи условия е или стане невалидна, то останалата част от договора запазва валидността си. Приложимо право е правото на Федерална Република Германия и Конвенцията на ООН за международна продажба на стоки (CISG). Посоченото по-горе приложимо право е в сила само дотолкова, доколкото не се отменя от задължителните законови разпоредби на държавата по обичайно местопребиваване на потребителя в момента на поръчката.
zooplus използва Facebook Pixel - инструмент за комуникация с персонализирана аудитория, който е предоставен от социалната мрежа Facebook. Този инструмент е собственост на Facebook Inc., с адрес 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA, или Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbor, Dublin 2, Ireland, за Европа. Fecebook Pixel се свързва директно с Facebook. Когато посетите сайта zooplus, той запазва cookie на Вашето устройство, за да може в последствие, когато се впишете във Вашият Facebook акаунт, да виждате релевантни реклами. Facebook Pixel ни позволява да оптимизираме нашите Facebook реклами, за да може да е сигурно, че те са практични за потребителя и не са дразнещи или безитересни. Също така, Facebook Pixel ни помага да разберем колко потребителя откликват на определена Facebook реклама. Това ни помага да изчислим ефективността на нашите Facebook реклами, с цел статистически и пазарни проучвания. Събраната информация не ни позволява да Ви индентифицираме като потребител. За повече информация как Facebook събира и използва тази база данни, и как да защитите личните си данни, прочете „Политика на данните“ на Facebook. Ако не желаете Вашата лична информация да бъде събирана или използвана да показва Facebook реклами, може да използвате правото си и да се отпишете от Facebook Pixel. За да го направите, влзте във Вашият Facebook профил и след това променете настройките.
Европейската комисия създаде платформа за онлайн решаване на спорове(ОРС), възникнали между предприятие и потребител, която можете да отворите оттук: www.ec.europa.eu/consumers/odr. Някои от търговците на дребно са задължени по закон да участват в процедурата по уреждане на спора, но това не се отнася за zooplus. Ние не сме задължени и нямаме желание да участваме в уреждане на спорове по такъв начин.
Чрез кликване върху линка "печатна версия на общите условия " клиентът получава достъп до пригодената за печат версия на общите условия. Той може да разпечата същата или да я запамети в компютъра си.
Общи условия за ползване обновени на 02.11.2022 г.